Ми підпорядковуємося Закону України про захист прав споживачів, тому Ви зможете повернути товар, який з різних причин не підійшов. Проте варто виокремити, що повернення можливе лише протягом 14 днів, не враховуючи день купівлі. Виріб має бути без жодних пошкоджень та бути у належному стані, як у момент покупки. А також не бути у переліку товарів, які не підлягають поверненню, як приклад: постільна білизна.

У разі виявлення дефекту чи браку, ми намагаємось одразу вирішити це питання. Дефектний товар вивчається на виробництві, де або усувається пошкодження, або створюється новий виріб без браку. Для нас важливий кожен клієнт, що виявив у себе таку проблему, тому в індивідуальному порядку HomeOutlet намагається знайти найбільш комфортний спосіб виправлення ситуації для клієнта. Тому Вам не варто турбуватись, ми вирішимо цю проблему максимально швидко й зручно для Вас!